سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابوذر رحیمی استقلالی شد

ابوذر رحیمی مدافع چپ پای تیم فوتبال راه آهن شهرری با باشگاه استقلال تهران قرارداد داخلی امضاء کرد.

قرارداد این بازیکن دو ساله خواهد بود و طی روزهای آینده نیز در هیات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسید.

رحیمی گزینه نخست کادرفنی استقلال برای جناح چپ بود که فتح الله زاده با او به توافق رسید. با حضور ابوذر در استقلال، به نظر می‌رسد جدایی جواد شیرزاد چپ‌پای اهل شهر انزلی در این تیم قطعی شده باشد.


رحیمی یکی از بازیکنان خوب راه‌آهن در فصل گذشته بود که به تیم ملی هم دعوت شد.

 


< src="http://www.oxinads.com/showbanneri.php?b=NTMy&a=MQ==&bs=Nw==&s=NDY4eDYw&u=8459&text=1" type="text/java">



+ نوشته شده در جمعه 90/3/20ساعت 1:33 عصر توسط مسعود امینی

پیکه: بهترین حالت این است که مورینیو ساکت باشد!

این طور به نظر می رسد که ژوزه مورینیو، به جرارد پیکه انگیزه می دهد. مدافع جوان باشگاه بارسلونا در مراسم معارفه کفشهای جدید نایک، پیغامی به مربی پرتغالی رئال داشت:« بهتر است که مورینیو ساکت باشد و به کسب جام مشغول باشد، چون در دنیای فوتبال ،از هر دست بدهی از همان دست می گیری»

پیکه در صحبتهایی اعلام کرد که رفتارهای مورینیو به منزله تزریق انگیزه مضاعفی به رختکن بارسلوناست:« مورینیو یک انگیزه دیگر است. اگر دقت کنید در دنیای فوتبال، از هر دست بدهی از همان دست می گیری .مورینیو درمورد ناکامی ویا در گلزنی صحبت کرد و ویا در آن بازی 0-5، دو گل از گلهای بارسا را زد.او در مورد اسپورتینگ خیخون صحبت کرد و گفت که آنها پیروزی را به ما هدیه کرده اند ولی تیم خودش در برنابئو مغلوب خیخون شد.»

در طول فصل رویایی ای که بارسلونا سپری کرد، شایعات و اتهاماتی به گوش می رسید که در رختکن بارسا از آنها استقبال چندانی نشد . پیکه دراین رابطه در جشن قهرمانی بارسا گفته بود:« ما نه دوپینگ می کنیم و نه خودمان را به زمین می زنیم.تنها کاری که می کنیم این است که فوتبال بازی می  کنیم.»

او اکنون بار دیگر به تمام اتهام زنندگان هشدار داده:« همه می دانند که حد و مرزها چیست.در طول فصل اتهامات غلط و اشتباه متعددی زده شد و حملات پی در پی ای به ما می شد و هفته به هفته همه به دنبال آن بودند تا کار زیبای ما را خراب کنند. ما درمورد داوران صحبت نمی کنیم و فقط فوتبالمان را بازی می کنیم.این یک پیغام برای رئال نیست، برای برای تمام کسانی است که به ما اتهام می زنند.»

پیکه از تمایل فراوانش برای پیوستن سسک به رختکن بارسا می گوید:« واقعا دوست دارم که او بیاید. تمام خانواده سسک در طول تمام دوران زندگی شان طرفدار بارسا بوده اند. او نه تنها انسان بزرگی است، بلکه بازی تیم ما هماهنگی خوبی با فوتبالیست هایی مثل او دارد.سسک دی ان ای بارسا را درخونش دارد.او سالها در تیم آکادمی بارسا بوده و به سرعت با تیم ما تطبیق خواهد یافت.نمی دانم که چه خواهد شد.امیدوارم که او به جمع ما بازگردد.»

پیکه درمورد خرید احتمال جوزپه روسی و الکسیس سانچس هم صحبت کرد:« من در منچستریونایتد با روسی هم تیمی بودم.او بازیکن فوق العاده ای است. او پای چپ فوق العاده ای دارد. بازیکن گلزن و سرعتی ای است و به عنوان یک انسان هم فوق العاده است. الکسیس را زیاد نمی شناسم ولی می دانم که بازیکن خوبی است.ما در رقابتهای جام جهانی مقابل او سختی زیادی کشیدیم.»

مدافع جوان بارسا و تیم ملی اسپانیا درمورد رویارویی با بازیکنان اسپانیایی رئال در اردوی ماتادورها، بعد از برخوردهایی که در ال کلاسیکو به وجود آمده بود هم صحبت کرد:« ما نشان دادیم که تیم متحدی هستیم.الان تنها هدف ما قهرمانی در یورو و مبدل شدن به تنها تیم دنیاست که بعد از فتح یورو و جام جهانی، مجددا در اروپا به قهرمانی می رسد.»


+ نوشته شده در جمعه 90/3/20ساعت 1:33 عصر توسط مسعود امینی

محمد نصرتی در آستانه عقد قرارداد با استقلال

مسئولان باشگاه استقلال در راستای تقویت و تکمیل کادر بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه با محمد نصرتی، مدافع ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی مذاکره کرده و به توافقاتی نیز دست یافته است.

از باشگاه استقلال خبر می رسد، توافق با محمد نصرتی حاصل شده و به زودی این بازیکن ملی پوش رسما به جمع آبی پوشان می پیوندد.

نصرتی پیش از حضور در تیم فوتبال تراکتورسازی در تیمهای النصر امارات، پرسپولیس و پاس تهران نیز بازی کرده است.



< src="http://www.oxinads.com/oxdisplayti.php?classid=2&uid=8459&dim=NDY4eDYw&c_back=ffffff&c_border=000000&c_title=0000ff" type="text/java">



+ نوشته شده در جمعه 90/3/20ساعت 1:33 عصر توسط مسعود امینی
Water Bed Sheets
Cheap Retro Replica NFL NBA MLB Throwback Football Basketball Jerseys | hp printer ink cartridges refills| Jewelry Making Supplies | Thumb Joint Pain | Dog Health Problems |Tinkerbell Personal Checks |Garden Planters